Onsdag

Hej Hej <333

Precis kommit hem från tc nu.... Asså det va så himla trögt på banken! Vi var tvungna att vänta 30min tills dt var vår tur.... :(

Men nu har ja iaf mitt id-kort! Yeay :) Blev faktiskt ganska nöjd med bilden ;)



Ska typ bara slappa idag.... E absolut skit trött.... Vi somna typ kl 3 inatt & ja vaknade typ sju, halv åtta.... så ja tror ni fattar :P

Hade skit kul hos Malin ;) Man kan säga att vi blev liiite flumma när vi lagade mat :P Haha xD Vi tittade lite på tv & snackade typ sen i flera timmar på malins nya skit snygga rum ;)

Tror ja ska till Becka sen ikväll.... :) men vi kan typ inte slagga där, & det e inte så kul att gå hem själv typ mitt i natten.... Ja vet inte riktigt om ja får heller.... Mamma säger att ja typ får, men lixsom ja har inte ens typ sett min pappa sen söndags kväll.... Så ja får se.... Ja kanske stannar hemma.... Elr ja vet inte....

Sitter & chattar på fb me Cajsa just nu <3333

Aja, måste ärligt talat gå & duscha & tvätta håret snart! Asså mitt hur ser verkligen ut som ett uggle bo!!! xD

Bye Bye <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0