Lördag

Tjobre <3

Ska snart åka & hämta Cajsa sen åker vi till Malins halloween fest! :D Ska bli superduper kul verkligen! ;) Men e oxå skit nervös för det kmr va så himla läskigt! :O

Joanna, Ida & Moa sov över här i natt, som ni redan vet :P Vi hade det skit kul :P Vi hade ju bestämt att vi skulle titta på Hide and Seek, men det va bara ja & Moa som tittade, dem andra vågade inte :P haha... Men asså filmen va inte så läskig alls, bara lixsom spännande/läskigt på slutet i typ 5min :P men det va faktiskt väldigt bra ;)

Dem gick hem vi typ 14? & sen dess har ja städat på mitt rum, ja vet va ni tänker, men ja hade lixsom inget annat att göra.... Nu ser det iaf snygg & rent ut :P haha xD

Efter Malins "fest" kmr ja & Becka gå tbx hit, för hennes föräldrar e här på middag.... Hoppas det ändå inte blir så sent idag, för ja behöver verkligen gå & lägga mig tidigt inatt, e så grymt trööött :P

Får se om ja skriver nåt när ja kmr hem ikväll, men tror inte ja kmr orka :P

Bye Bye <333



Hihi <3 Lilla Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0